En poursuivant votre navigation sur ce site, vous acceptez l’utilisation de Cookies traceurs afin de vous proposer par exemple, des promotions d’articles Moss ciblées et adaptées à votre centre d’intérêt. Consultez nos Conditions générales.
Le JavaScript semble être désactivé sur votre navigateur. Javascript doit être activé dans votre navigateur pour que vous puissiez utiliser les fonctionnalités de ce site internet.
Emplacement du magasin
Langue
+33 (0) 1 30 80 20 30 | [email protected]
MG | Triumph | Austin Healey | Classic Mini | Morris | Jaguar | Mazda MX-5 | Outillage - Entretien | Dynolite Oils | Catalogues gratuits
M'avertir d'un changement de tarif
En Stock
Our crankshaft oil seal conversion kits are recommended for all engines to cure the problem of oil leaking from the original scroll type crankshaft seal. These conversions both uses a 2 piece alloy housing to retain a modern ‘lip’ type oil seal.The 837-006 requires the scroll on the crankshaft to be machined and polished to 63.5mm diameter and minor modifications to the rear main bearing cap. Full instructions supplied.An alternative hard wearing Viton seal is also available separately.
Référence : 837-006